TARTSD NAPRAKÉSZEN TUDÁSODAT!

Fitness Trend Magazin

Miért jó egészségesen étkezni?

Miért jó egészségesen étkezni?

Miként is értelmezzük az egészséges étkezést? Olyan teljes értékű tápanyagok, amelyek mennyiség és minőség tekintetében is maximálisan támogatják a szervezet optimális, megfelelő működését. Olyan élelmiszerek fogyasztása, amelyek tartalmazzák a szükséges energiamennyiséget, rostokat, vitaminokat, ásványi anyagokat. 

Sportolók és a mikrobiom

Sportolók és a mikrobiom

A 21. században talán az élettudományok egyik legdinamikusabban fejlődő kutatási és termékfejlesztési iránya a bélflóra, más néven a mikrobiom kutatása. A szervezet számára hasznos baktériumok sokféle területen hatnak pozitívan, számítani lehet bizonyos betegségek megelőzésén és gyógyításán keresztül az egészség általános megőrzéséig.

Wellness melódiák – gyógyító zene, akusztikus terápia

Wellness melódiák – gyógyító zene, akusztikus terápia

Még ha nem is tudatosan, de mindannyian használjuk öngyógyításra a zenét: Mindannyiunknak megvannak a kedvenc lejátszási listáink szerelmi bánatra, feszültség oldásra vagy egy jó pörgésre. A Sonos felmérése szerint a megkérdezettek 40%-ával már előfordult, hogy egy zenét hallva váratlanul sírni kezdtek. 

Diéta romboló ételek, amikre nem biztos, hogy gondolsz

Diéta romboló ételek, amikre nem biztos, hogy gondolsz

Vannak olyan ételek, amelyekről első blikkre azt gondolnád, hogy egészségesek, így beleférnek a diétás étrendbe. Egyrészt nem minden egészséges étel alacsony kalória tartalmú vagy attól, mert zsírszegény még nem tartalmaz cukrot (vagy fordítva) és nem biztos, hogy minden étel amit egészségesnek gondolnál - mert pl. a hirdetések azt sugallják - az feltétlenül az is. 

A zsírégetés 4 alappillére

A zsírégetés 4 alappillére

Sokszor hallod, hogy a "kockás has a konyhában készül"?  Íme pár jótanács:

Oktatóként nem látod merre tovább? IWIREPs konferencia! 2021.01.20.

Oktatóként nem látod merre tovább? IWIREPs konferencia! 2021.01.20.

2021.01.20-án, 13:00 órától megrendezésre kerül az első IWIREPs Online Fitnesz Szakmai Konferencia! Izgalmas, aktuális témákkal, kiváló szakemberekkel várunk.

Milyen vizet fogyasszunk sportoláskor?

Milyen vizet fogyasszunk sportoláskor?

Ha szeretnénk leegyszerűsíteni a választ, akkor elég lenne annyit mondanunk, hogy bármilyent, hiszen az a legfontosabb, hogy sportoláskor vízzel oltsd a szomjad, és lehetőleg intenzitástól függően 1-2 litert fogyassz el sportolás alatt és utána. Azonban a víznek is vannak árnyalatai, ezért nem mindegy az sem, hogy milyen vizet fogyasztasz.

Mikor alkalmazzuk a HIIT edzést?

Mikor alkalmazzuk a HIIT edzést?

Évek óta heves viták folynak annak megállapításáról, hogy a nagy intenzitású intervallum edzés (HIIT) az átlagember megfelelő mozgásformája-e. De az UBC Okanagan egyik kutatója számára nincs sok vita - az intervall edzés megfelelő használat esetén belefér az emberek rugalmas edzéslehetőségeit tartalmazó menüjébe.

IWI Nemzetközi Fitnesziskola - Fitnesz szakmai képzések Budapesten, vidéken és online. Személyi edző, Fitness instruktor, Csoportos Fitness instruktor, Sportoktató, erőnléti és rehabilitációs képzések, NASM tanfolyamok, továbbképzések, akkreditált workshopok. Egyszerű jelentkezés!
Az IWI 20 éves munkájának köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések piacán. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!

Solutions

FACEBOOK

iwireps