TARTSD NAPRAKÉSZEN TUDÁSODAT!

Fitness Trend Magazin

Az időszakos böjt - 1. rész

Az időszakos böjt - 1. rész

Az időszakos böjt, vagy angolul intermittent fasting, manapság egy rendkívül népszerű táplálkozási trend főleg a fogyni vágyók körében. Népszerű azok közt is, akik a böjt egészségügyi előnyeit szeretnék kihasználni vagy csupán egyszerűbbé tenni az étkezéseiket. Számos tanulmány azt mutatta, hogy erős hatással van a testre és az agyra is. De hogyan is állj neki? Mi a lényege?

Sportolók és a mikrobiom

Sportolók és a mikrobiom

A 21. században talán az élettudományok egyik legdinamikusabban fejlődő kutatási és termékfejlesztési iránya a bélflóra, más néven a mikrobiom kutatása. A szervezet számára hasznos baktériumok sokféle területen hatnak pozitívan, számítani lehet bizonyos betegségek megelőzésén és gyógyításán keresztül az egészség általános megőrzéséig.

A zsírégetés 4 alappillére

A zsírégetés 4 alappillére

Sokszor hallod, hogy a "kockás has a konyhában készül"?  Íme pár jótanács:

Immunerősítés télen - 2. rész

Immunerősítés télen - 2. rész

Melyek a legegészségesebb superfood-ok, amiket télen is megtalálsz a boltok polcain vagy inkább frissen most találsz meg igazán?

Immunerősítés télen - 1. rész

Immunerősítés télen - 1. rész

Amikor a hidegebb hónapok beköszöntenek, lecsökken a napos órák száma és eltűnnek a piacokról a friss gyümölcsök és zöldségek, amik a közelben teremnek. Mindazok a superfood-ok, vagyis magas vitamin- és ásványi anyag tartalmú ételek, amikkel nyáron könnyedén felturbózzuk az immunrendszerünket, ilyenkor nem elérhetők. Ám vannak a télnek is jellemző gyümölcsei és zöldségei, amelyekkel tökéletesen megerősítheted az immunrendszeredet. 

Zsírégető alapok – 2. rész

Zsírégető alapok – 2. rész

Mítoszok a zsírégetők körül.

Zsírégető alapok – 1. rész

Zsírégető alapok – 1. rész

Sokaknak a fogyás egyet jelent azzal, hogy vesznek egy doboz zsírégetőt és várják a hatást. De vajon működik így? Annyiféle van, mégis melyiket kellene választanom? Nézzük meg, hogyan is működnek a zsírégetést ígérő táplálék-kiegészítők!

Fehérjék a sportoló életében - 3. rész

Fehérjék a sportoló életében - 3. rész

Mikor és mennyi fehérjét fogyasszunk? Minden étkezésnél célszerű fehérjét fogyasztani valamilyen formában, hiszen azt a szervezet nem tudja tartalékolni. A folyamatosan zajló működés, átalakulás, regeneráció folyamatosan igényli a fehérjét, aminosavakat.

IWI Nemzetközi Fitnesziskola - Fitnesz szakmai képzések Budapesten, vidéken és online. Személyi edző, Fitness instruktor, Csoportos Fitness instruktor, Sportoktató, erőnléti és rehabilitációs képzések, NASM tanfolyamok, továbbképzések, akkreditált workshopok. Egyszerű jelentkezés!
Az IWI 20 éves munkájának köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések piacán. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!

Solutions

FACEBOOK

iwireps