TARTSD NAPRAKÉSZEN TUDÁSOD!

Fitness Trend Magazin

Az állóképesség fejlesztése a 3 szintes OPT módszerrel

Az állóképesség fejlesztése a 3 szintes OPT módszerrel

A következő cikk az OPT (Optimum Performance Training) modell (NASM - PES képzés alapkoncepciója) alapján mutatja be az állóképesség fejlesztését. Minden kondicionális képességet a stabilizáció - erő - robbanékonyság (teljesítmény) felépítést követve növelünk. A cikkben taglalt állóképesség specifikus fejlesztése egyaránt fontos az átlag populáció, valamint a versenysportolók számára is, természetesen más-más energianyerési folyamatokon keresztül. - Zopcsák L.

Pre- és postnatál tréning - 1. rész

Pre- és postnatál tréning - 1. rész

A rectus diastasis nem megfelelő regenerációja, akár szülést követően - évekkel később is - megnehezítheti a nők mindennapi életét, aminek nem kellene így lennie. Célzott mozgásprogrammal jelentős javulás érhető el!

Cirkadián ritmus a sportolók életében

Cirkadián ritmus a sportolók életében

A cirkadián ritmusnak fontos szerepe van az életünkben és nem véletlen egyre hangsúlyosabb a sportolók teljesítményének kutatásában, hiszen meghatározza az optimális edzésintenzitást, időpontot, a sportoló teljesítményét, formaidőzítését. 

Szeniortréning, avagy egy különleges edzői szakmai perspektiva

Szeniortréning, avagy egy különleges edzői szakmai perspektiva

Az időskori halálozási okok listáján az esések következtében bekövetkezett halálos kimenetelű balesetek a hatodik helyet foglalják el. Ezen szerencsétlen események gyökere egyrészt az életmódból eredendők, másrészt pedig pszichológiai hátterűek.

A térdhajlító izmok hatékony edzése

A térdhajlító izmok hatékony edzése

Sokan azt gondolják, hogy a guggolás is bőven elég a térdhajlító izmok erősítéséhez. A kutatások azonban ennek az ellenkezőjére mutattak rá.

Movement snack- egy falat mozgás rágcsa helyett

Movement snack- egy falat mozgás rágcsa helyett

Leendő vendégeimnek, és oktatási napokon az állapotfelmérés témakörnél a képzésben résztvevőknek is mindig megemlítem: Ha valaki optimális esetben háromszor látogat el hozzánk az edzőterembe egy héten, három órát valószínűleg már tett a céljaiért. 

Edzés COVID után

Edzés COVID után

A covid utáni edzéshez visszatérés nem egészen a tipikus megfázás utáni újrakezdés és emiatt már hivatalos szervezetek is ajánlásokat adtak ki, figyelmeztetve a helyzet komolyságára. 

Mit tegyen a személyi edző, ha egészségügyi problémával keresik fel?

Mit tegyen a személyi edző, ha egészségügyi problémával keresik fel?

A személyi edzőket alapvetően arra képezik ki, hogyan tartson edzést és milyen tanácsokat adjon egészséges egyéneknek, akik preventív, egészségmegőrző céllal keresik fel. Manapság azonban legtöbbször nem ez a helyzet, itthon különösen, tűzoltás zajlik inkább.

IWI Nemzetközi Fitnesziskola - Fitnesz szakmai képzések Budapesten, vidéken és online. Személyi edző, Fitness instruktor, Csoportos Fitness instruktor, Sportoktató, erőnléti és rehabilitációs képzések, NASM tanfolyamok, továbbképzések, akkreditált workshopok. Egyszerű jelentkezés!
Az IWI 20 éves munkájának köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések piacán. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!

Solutions

FACEBOOK

iwireps