TARTSD NAPRAKÉSZEN TUDÁSODAT!

Fitness Trend Magazin

Elérted a célodat. És most hogyan tovább? - 2. rész

Elérted a célodat. És most hogyan tovább? - 2. rész

Az 1. részben körbejártuk, hogyan állítsd be az étrendedet annak megfelelően, hogy a következő célodat kiválasztottad. A célunk most az, hogy megtartsuk a formát, a súlyunkat, amit elértünk. A gyeplőt nem szabad elengedni, bár egy kis lazítás bele fog férni és érezni fogod, mikor kell ismét egy kis szigorúság, hogy a kontroll ne csússzon ki a kezünkből.

Elérted a célodat? És most hogyan tovább? - 1. rész

Elérted a célodat? És most hogyan tovább? - 1. rész

Írásunk azoknak szól, akik az aktuálisan kitűzött mérföldkövet elérték és hirtelen nem tudják, hogy innen hogyan tovább. 

Lépésről lépésre - a hosszú távú, stabil edzői karrier - 2. rész

Lépésről lépésre - a hosszú távú, stabil edzői karrier - 2. rész

Elhoztuk Csurgó Krisztina írásának második részét. 

Lépésről lépésre - a hosszú távú, stabil edzői karrier - 1. rész

Lépésről lépésre - a hosszú távú, stabil edzői karrier - 1. rész

A megfelelő képzés kiválasztása

Magyarországon két típusú végzettség közül választhat az érdeklődő. Léteznek az országosan elfogadott képesítések, illetve léteznek azok, melyekkel az európai Ereps szakmai regiszterbe is lehetségessé válik regisztrálni a tanfolyam végeztével. Az, hogy számodra melyik opció lesz a megfelelő, csakis azon múlik, hogy mik a hosszútávú terveid.

Gyermekek testmozgása a pandémia alatt

Gyermekek testmozgása a pandémia alatt

Az Active Lives felmérése szerint aggasztó visszaesés mutatható ki a gyermekek pandémia ideje alatti testmozgásában.

Hogyan előzhetőek meg a rotátorköpeny sérülések korrekciós gyakorlatokkal - 2. rész

Hogyan előzhetőek meg a rotátorköpeny sérülések korrekciós gyakorlatokkal - 2. rész

A következő protokoll a cikksorozat előző héten megjelent első részben leírt megállapításon alapszik. Ajánlott naponta, de legalább heti háromszor végrehajtani. Az SMR gyakorlatokat a talajon hajtsuk végre, annyi testtömeg- nyomást  alkalmazva, amennyit kényelmesen el lehet viselni akár egy percen keresztül.

Hogyan előzhetőek meg a rotátorköpeny sérülések korrekciós gyakorlatokkal - 1.rész

Hogyan előzhetőek meg a rotátorköpeny sérülések korrekciós gyakorlatokkal - 1.rész

A váll fájdalma és sérülése a legáltalánosabb panaszok között említhető mind a hétköznapi emberek, mind a sportolók körében. Hozzávetőlegesen 75- 80 %- a ezeknek a problémáknak a rotátorköpennyel hozhatóak összefüggésbe (1). A rotátorköpeny négy izomból áll. Ebbe a csoportba tartozik a supraspinatus, az infraspinatus, a subscapuláris, és a teres minor.

Készülj a nyárra otthon – farizom erősítés

Készülj a nyárra otthon – farizom erősítés

Ideje életed legkerekebb farizmával nekivágni a 2021-es évnek. A konditermek egyelőre zárva vannak, ezért hoztunk Neked pár otthon elvégezhető, nagyon hatékony gyakorlatot. 2 eszközre lesz szükséged hozzá, az egyik egy hosszú gumiszalag, a másik pedig egy gumikarika. ( Gumikarika helyett a gumiszalagból is köthetsz gyűrűt.)

IWI Nemzetközi Fitnesziskola - Fitnesz szakmai képzések Budapesten, vidéken és online. Személyi edző, Fitness instruktor, Csoportos Fitness instruktor, Sportoktató, erőnléti és rehabilitációs képzések, NASM tanfolyamok, továbbképzések, akkreditált workshopok. Egyszerű jelentkezés!
Az IWI 20 éves munkájának köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések piacán. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!

Solutions

FACEBOOK

iwireps