SMR henger – ezt a kifejezést lassan már annyian ismerik, mintha azt mondanánk, hogy KFT, ABC vagy BKK. Csak egy felkapott trendről beszélünk? Vagy a hengerezésnek, önmasszázsnak valóban sok áldásos hatása van? Erről olvashattok az alábbi cikkben, ami vendégírónk, Góg Anikó „tollából” született.

A természetes fű, vagy a műfű hajlamosít jobban sérülésekre?

A műfűnek (AT – artificial turf) több előnye is van a természetes fűhöz (NG – natural grass) képest, mint például a fenntartási költségei alacsonyabbak, változatos körülmények között is használható (pl. nagyobb esőzések utána nem kell attól tartani, hogy a játékosok tönkre teszik a felületet), így a professzionális sportban egyre elterjedtebb.

Lineáris és többirányú sebesség: alkalmas a PAP a fejlesztésükre?

Elméleti háttér és a kutatás célja

A Post-Activation Potentiation (PAP) egy olyan módszer, ahol gyakorlat párokat (vagy akár több gyakorlatot) úgy használunk, hogy az izmok tulajdonságait (jellemzően a gyors kontrakciót) akut módon fejlesszük. Például guggolás alkalmazása sprint futás előtt, vagy felhúzás alkalmazása ugrások előtt.

További cikkek a kategóriából

Az IWI Nemzetközi Fitnesziskoláról

Az IWI 20 éves munkájának köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések piacán. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!