A tervszerűen kialakított edzések, a tréning végén tartalmaznak 3-5 perc levezetést. Ezek a levezetés blokkok többnyire alacsony intenzitású feladatokat tartalmaznak, valamint dinamikus és statikus stretching gyakorlatokat. Az edzők elsődleges célja ezzel a fajta edzésbefejezéssel az, hogy a sportoló szervezetét fokozatosan visszahozzák egy steady state (egyensúlyi) állapotba, valamint hogy biztosítsák fizikailag és mentálisan is a tréning lezárását. Sajnos azonban nagyon sok csoportos óra résztvevő időpazarlásnak tartva, kihagyja ezt a levezető blokkot. Ahogy a zene lassulása jelzi az óra végének közeledtét, kisurrannak az ajtón, vagy elkezdenek összepakolni. Míg elsőre valóban jó ötletnek tűnhet az edzés ily módon történő lerövidítése - említsünk meg 3 dolgot, melyek a levezetés fontosságát mutatják.

Néhány fitnesz szakember természetes adottságai közé tartozik, hogy pillanatok alatt képes kapcsolatot létesíteni más emberekkel- ha magadra ismertél, akkor te is ezek közé a szerencsés emberek közé tartozol.  A jó hír azok számára, akiknek elkél egy kis segítség, hogy a másokkal való kapcsolat építés egy tanulható, és idővel tökéletesíthető készség.

A kitörés egy sokoldalú, könnyen variálható gyakorlat az alsó végtagok hatékony edzésére. Különböző pozíciókban, irányokban, változó sebességgel végrehajtva, más edzés adaptációt eredményezhet. A kitörés remek módja lehet vendégünk változatos terhelésének. A lentiekben pár trükkös csavart, ötletet olvashattok, melyek változtatnak a kinetikus lánc terhelésén és érdekessé, nem mellesleg hatékonnyá teszik a kliensünk edzését.

Az IWI Nemzetközi Fitnesziskoláról

Az IWI közel 20 éves munkájának köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések piacán. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!