#LetsBEACTIVEathome

 

A #LetsBEACTIVE az Európai Sport Hét (EWOS) és a Nemzetközi Fitnesz nap támogatójaként már egy sikeres, befutott kampány! A kampány fő célja (amellett, hogy a testmozgást népszerűsítse), hogy 2025-ig elérjük a fitnesz létesítmények 80 millió tagsági számát Európában.

 

A koronavírus (Covid-19) világjárvány azonban óriási hatással volt/van ágazatunkra, hiszen számos fitnesz létesítménynek átmenetileg be kellett zárnia kapuit. Ez a helyzet nyilván nagy kihívás mindenkinek, azonban az üzemeltetők és az oktatók számára lehetőséget nyújt arra, hogy proaktívan kapcsolatba lépjenek fizető vendégeikkel más csatornákon/ médiumokon keresztül.

Számos szolgáltató és személyi edző kínál ingyenes vagy fizetős edzést digitális megoldások segítségével ügyfeleiknek. Ezért az EuropeActive a 2020-as #LetsBEACTIVE kampányt átnevezi a „#LetsBEACTIVE at home” névre, és a hashtagek használatán keresztül szeretné figyelemmel kísérni az otthoni edzés, aktív életmód körülményeit.

Továbbá ezekkel a pozitív üzenetekkel szeretné megmutatni az Európai Bizottságnak és a nemzeti kormányoknak, hogy a hátrányok ellenére a fitnesz- és testmozgási ágazat továbbra is proaktív módon járul hozzá polgáraink egészségéhez

- függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodnak.

Mutasd meg Te is! - #LetsBEACTIVEathome 

A teljes cikk ITT elérhető!

 

További cikkek a kategóriából

Az IWI Nemzetközi Fitnesziskoláról

Az IWI közel 20 éves munkájának köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések piacán. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!