TESTMOZGÁS 60 ÉV FELETT

Az öregedés természetes folyamat, ugyanakkor rendszeres sporttal lelassítható, és még az idő előrehaladtával bekövetkező betegségek kialakulásának valószínűsége is csökkenthető. 60 év felett is érdemes minden nap mozogni, ugyanakkor más testmozgás ajánlott a fittebb és kevésbé fitt időseknek. A fiatalabbakra és középkorúakra is igaz, hogy ha elhanyagolják a testmozgást, akkor a fizikai erőnlétük is romlani fog. Rendszeres sporttal kortól függetlenül lehet javítani az erőnlétet, ráadásul a testmozgással az öregedési folyamatok is lelassíthatók.

 

 

A cikket a Technogym oldalán tudjátok tovább olvasni erre a linkre kattintva: https://okosmozgas.hu/tipptar/tippek-a-mindennapokra/testmozgas-60-ev-felett

 

 

 

 

 

 

 

További cikkek a kategóriából

Az IWI Nemzetközi Fitnesziskoláról

Az IWI közel 20 éves munkájának köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések piacán. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!