TARTSD NAPRAKÉSZEN TUDÁSODAT!

Fitness Trend Magazin

„Fáj a hasam és a lelkem!” - irritábilis bélszindróma - 2. rész

„Fáj a hasam és a lelkem!” - irritábilis bélszindróma - 2. rész

Korábbi cikkünkben olvashattatok már az irritábilis bél szindrómáról (röviden IBS), melyet az emésztőrendszer funkcionális betegségei közé sorolhatunk, ám kialakulásának oka gyakran ismeretlen.

Stroke járvány fenyeget

Stroke járvány fenyeget

Az utóbbi években világszerte sokan vizsgálták célzottan a fizikai aktivitás, a kardiorespiratórikus teljesítőképesség szerepét a stroke prevenciójában, most ezek eredményeiből adunk egy kis ízelítőt.

Edzés a konditeremben kezdőknek - 1. rész

Edzés a konditeremben kezdőknek - 1. rész

Cikksorozatunkban egy három alkalmas edzés során minden izomcsoportra mutatunk gyakorlatokat. Első edzésnapunk a mell-bicepsz-has mellizom – gyakorlatai.

Az irritábilis bél szindróma és pszichés tényezők kapcsolata - 1. rész

Az irritábilis bél szindróma és pszichés tényezők kapcsolata - 1. rész

Népbetegségként tekinthetünk az IBS-re, a köznyelvben hasi pániknak is szokták nevezni. 

Ismerd meg oktatóinkat! - 3. rész

Ismerd meg oktatóinkat! - 3. rész

Sorozatunk mai részében Ágó Renátával ismerkedhetsz meg!

Pszichológia Percek Leindler Milánnal - 3. rész

Pszichológia Percek Leindler Milánnal - 3. rész

Az étkezési zavarok és a sport összefüggéseiről beszélget Leindler Milán pszichológussal Bacskay Péter kollégánk.

Szálkásan izomtömeg növelés alatt is

Szálkásan izomtömeg növelés alatt is

A kutatások is azt erősítették meg, hogy alacsonyabb testzsírszázalék mellett jobb a fehérje szintézis, vagyis könnyebben építesz izmot és minél nagyobb a testzsírszázalékod, annál kevésbé vagy anabolikus vagyis izomépítő állapotban.

Az állóképesség fejlesztése a 3 szintes OPT módszerrel

Az állóképesség fejlesztése a 3 szintes OPT módszerrel

A következő cikk az OPT (Optimum Performance Training) modell (NASM - PES képzés alapkoncepciója) alapján mutatja be az állóképesség fejlesztését. Minden kondicionális képességet a stabilizáció - erő - robbanékonyság (teljesítmény) felépítést követve növelünk. A cikkben taglalt állóképesség specifikus fejlesztése egyaránt fontos az átlag populáció, valamint a versenysportolók számára is, természetesen más-más energianyerési folyamatokon keresztül. - Zopcsák L.

IWI Nemzetközi Fitnesziskola - Fitnesz szakmai képzések Budapesten, vidéken és online. Személyi edző, Fitness instruktor, Csoportos Fitness instruktor, Sportoktató, erőnléti és rehabilitációs képzések, NASM tanfolyamok, továbbképzések, akkreditált workshopok. Egyszerű jelentkezés!
Az IWI 20 éves munkájának köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések piacán. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!

Solutions

FACEBOOK

iwireps