TARTSD NAPRAKÉSZEN TUDÁSODAT!

Fitness Trend Magazin

Lehull a lepel a kardiógépekről!

Lehull a lepel a kardiógépekről!

Cikkünkből megtudhatod, hogy melyik eszköz lehet a leghasznosabb a testzsír elleni harcban.

Sokat utazol? 3 tipp az egészséges étkezésért

Sokat utazol? 3 tipp az egészséges étkezésért

Ha megbeszélésre, előadásra, vagy bármi egyéb munkaügyben utazol át a városon, esetleg vidékre, az étkezések megoldásának kérdése mindig felmerül. Ha sokat ingázol, bizonyára szembesültél vele, hogy nehézségekbe ütközhet az egészséges étrend fenntartása.

„Az vagy, amit …” – Wellness trendek 2019-ben

„Az vagy, amit …” – Wellness trendek 2019-ben

A wellness a személyes jóllétünk egy komplex, szubjektív érzelem és élmény halmaza, amelyre életünk számos területe hatással van, legyen szó étkezésről, mozgásról, öltözködésről kikapcsolódásról stb. Gyakran szoktuk mondani, hogy „az vagy, amit megeszel”. Most ennek a szófordulatnak a továbbgondolásával mutatjuk be a 2019-es év legmeghatározóbb wellness trendjeit.

A természetes fű, vagy a műfű hajlamosít jobban sérülésekre?

A természetes fű, vagy a műfű hajlamosít jobban sérülésekre?

A műfűnek (AT – artificial turf) több előnye is van a természetes fűhöz (NG – natural grass) képest, mint például a fenntartási költségei alacsonyabbak, változatos körülmények között is használható (pl. nagyobb esőzések utána nem kell attól tartani, hogy a játékosok tönkre teszik a felületet), így a professzionális sportban egyre elterjedtebb.

Lineáris és többirányú sebesség: alkalmas a PAP a fejlesztésükre?

Lineáris és többirányú sebesség: alkalmas a PAP a fejlesztésükre?

Elméleti háttér és a kutatás célja

A Post-Activation Potentiation (PAP) egy olyan módszer, ahol gyakorlat párokat (vagy akár több gyakorlatot) úgy használunk, hogy az izmok tulajdonságait (jellemzően a gyors kontrakciót) akut módon fejlesszük. Például guggolás alkalmazása sprint futás előtt, vagy felhúzás alkalmazása ugrások előtt.

Alapok a senior sportolók edzéséhez

Alapok a senior sportolók edzéséhez

A fiatal baby boom-erek (a legismertebb baby boom periódus a huszadik század közepén zajlott, vagyis azok tartoznak ide, akik 1930-as évek végétől / az 1940-es évek elejétől az 1960-as évekig terjedő időszakban születtek) biztosították egykor a fitnesz ipar aktív résztvevőit, az egészség edzésben és a versenysportban is sokuk vett részt.

Fogás erősítés...

Fogás erősítés...

Egy remek felhúzás a farizmok fejlesztésére, húzódzkodás a szépen kidolgozott hátért, vagy egy lábemelés függésben az erős hasizmokért....Te mégis mindegyikben csak a lángoló alkarod érzed. Ismerős? Íme néhány tipp, hogy a kedvenc gyakorlataid újra ott érezd hatásosnak, ahol azokra igazán szükséged van.

A PAP szerepe az állóképességi sportokban

A PAP szerepe az állóképességi sportokban

A Post-Activation Potentiation (PAP) egy olyan módszer, ahol gyakorlat párokat (vagy akár több gyakorlatot) úgy használunk, hogy az izmok tulajdonságait (jellemzően a gyors kontrakciót) akut módon fejlesszük.

IWI Nemzetközi Fitnesziskola - Fitnesz szakmai képzések Budapesten, vidéken és online. Személyi edző, Fitness instruktor, Csoportos Fitness instruktor, Sportoktató, erőnléti és rehabilitációs képzések, NASM tanfolyamok, továbbképzések, akkreditált workshopok. Egyszerű jelentkezés!
Az IWI 20 éves munkájának köszönhetően iskolánk vezető pozíciót tölt be a hazai fitnesz, wellness és sport képzések piacán. Az IWI jóval többet jelent számunkra, mint egy sikeres üzleti vállalkozás! Szlogenünk, a „Szenvedélyből karrier" saját életutunk kifejeződése, melyet igyekszünk átadni a képzéseinkben résztvevőknek is!

Solutions

FACEBOOK

iwireps